На цій сторінці розміщено нормативні та навчально-методичні матеріали щодо експерименту з упровадження в 10-11 класах старшої школи інтегрованого курсу "Природничі науки".
Календарне планування
Орієнтовні критерії оцінювання
РОЗДІЛ 2. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
2.1. Проекти програм
Електронна бібліотека цікавих книжок від Д.Шабанова
2.2.3. До проекту 4 (Ільченко В.Р. та ін). Усім школам, які звернуться до Ільченко В.Р. за адресою info.dovkillya@gmail.com, надішлють електронний варіант навчально-методичного забезпечення (інформація зі сторінки В.Р. Ільченко на Facebook). Ознайомитися з матеріалами можна і на сайті Освітнього центру "Довкілля".
Посібник "Методика навчання природознавства в старшій школі" (В.Р. Ільченко та ін.)
РОЗДІЛ 1. НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
- Наказ МОН України від 20.04.2018 № 408 "Про затвердження Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня"
- Наказ МОН України від 03.08.2018 №863 "Про проведення експерименту всеукраїнського рівня "Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення інтегрованого курсу "Природничі науки для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти на серпень 2018 - жовтень 2022 роки
- Лист МОН № 1/9-504 від 20.08.18 року Щодо експериментального впровадження інтегрованого курсу «Природничі науки»
Обласний педагогічний форум - 2019
Матеріали методичного заходу "ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС "ПРИРОДНИЧІ НАУКИ - ПАЗЛ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ"
Матеріали Т.М. Засєкіної до семінару 25.04.2019
(доступно для завантаження)
ПрезентаціяМатеріали методичного заходу "ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС "ПРИРОДНИЧІ НАУКИ - ПАЗЛ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ"
- Саввіч О.М. Особливості організаційно-методичного супроводу роботи педагогів щодо навчання експериментального інтегрованого курсу «Природничі науки»
- Каплун С.В. Розвиток компетентності вчителів природничих дисциплін при впровадження інтегрованого курсу «Природничі науки
- Шабанов Д.А., Кравченко М.О. Природничі науки. Минуле, сучасне та можливе майбутнє людства і біосфери
- Волобуєва Г.М.Упровадження експериментального інтегрованого курсу «Природничі науки» в 10 – 11-х класах ліцею» (з досвіду роботи)
- Круглова В.Від мультів до 3D-моделей:нові формати навчання
В анотації до цього видання сказано наступне:
У монографії розкрито актуальну проблему педагогічної інтеграції в історичному її становленні та в контексті сучасних теорій навчання. Висвітлено теоретико-методологічні засади та практика упровадження інтегративного підходу в шкільній природничій освіті.
Досліджено переваги й недоліки інтеграційних процесів в шкільній природничій
освіті на основі аналізу історичного досвіду та у порівнянні із зарубіжним. Доведено,
що інтегративний підхід є ефективним засобом формування цілісності і неперервності змісту шкільної природничої освіти, методологічною основою інтеграції знань і вмінь.
Розроблено концепцію навчання природничих предметів як цілісної дидактичної системи на засадах інтегративного підходу, основою якої є проєктування інтегрованих результатів навчання учнів, реалізація міжпредметної, міжгалузевої та внутрішньопредметної інтеграції у навчанні окремих природничих предметів та інтегрованих курсів.
Розглянуто різні моделі інтеграції природничої освіти (включаючи їх теоретико-методичне обґрунтування та навчально-методичне забезпечення) та на їх основі запропоновано прогностичну модель шкільної природничої освіти.
Матеріали Т.М. Засєкіної до семінару 25.04.2019
(доступно для завантаження)
Календарне планування
Орієнтовні критерії оцінювання
РОЗДІЛ 2. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
2.1. Проекти програм
2.2. Навчально-методичні матеріали (оновлюється!)
2.2.1. До проекту 2 (Засєкіна Т.М. та ін)
( з сайту http://www.orioncentr.com.ua)
2.2.2. До проекту 3 (Шабанов Д.А., Козленко О.Г.)
і далі...
- Також зручно відстежувати появу нових матеріалів за цим посиланням.
Електронна бібліотека цікавих книжок від Д.Шабанова
2.2.3. До проекту 4 (Ільченко В.Р. та ін). Усім школам, які звернуться до Ільченко В.Р. за адресою info.dovkillya@gmail.com, надішлють електронний варіант навчально-методичного забезпечення (інформація зі сторінки В.Р. Ільченко на Facebook). Ознайомитися з матеріалами можна і на сайті Освітнього центру "Довкілля".
Посібник "Методика навчання природознавства в старшій школі" (В.Р. Ільченко та ін.)
Немає коментарів:
Дописати коментар