КАФЕДРА МЕТОДИКИ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ АКАДЕМІЇ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ
06.11.10
РОЗДУМИ ПРО ПІДСУМКОВУ РОБОТУ СЛУХАЧА КУРСІВ
Здавалося б, усе зрозуміло: наприкінці курсів учитель повинен подати підсумкову роботу, яку він потім мусить захистити в останній день занять.
Але практика свідчить про інше: дуже часто вчитель намагається підготувати таку роботу, яка не має цінності та значення не тільки як підсумкова робота слухача курсів підвищення квалифікації, але і як певний етап власного професійного зростання. І кому це потрібно? Навіщо витрачати час, а інколи і... гроші (якщо, наприклад, замовляють знайти роботу в Інтернеті !..)?
А може вчителеві варто
обрати таку тему, яка потребує вирішення певної – цікавої, актуальної, власної! - методичної проблеми?
Може необхідно витратити час на розрозбку корисного для себе методичного продукту? Це можуть бути:
- приклади розв’язування цікавих задач, що знадобиться під час підготовки школярів до олімпіад;
- конструювання уроків за допомогою сучасних інтерактивних програм;
продумана власна методика викладання тієї чи іншої теми;
- матеріали для обговорення з учнями досягнень сучасної науки;
- добір матеріалів з певної методичної проблеми, яку потрібно розв’язати….
І нехай обсяг цієї підсумкової роботи буде, наприклад, 5-10 сторінок - нехай тільки це буде РОБОТА, а не пародія на неї!…
Таку справжню роботу дійсно можна обговорити з колегами, не соромлячись інтернетівського або якогось іншого плагіату! Такий підсумок занять на курсах дійсно підтвердить власний професійний рівень!
До роботи!...
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар