03.10.14

Зі святом, шановні колеги!

  
Дорогі друзі, вітаємо вас з днем Учителя! 
Сьогодні як ніколи майбутнє країни залежить від  професіоналізму та совісті учителів. Будемо гідними сподівань суспільства на Школу та її роль у вихованні молодого покоління!

Хай вам вистачить сил та здоров'я на сумлінне виконання такої важливої і складної роботи - навчати молодь  так, щоби пишатися результатами її майбутньої праці та життя у вільній країні! 
     Миру та здійснення мрій, шановні вчителі!
  І на останок поетичні рядки нашого друга - учителя фізики М.Г. Лещової: 

   Оточує природа нас,
   її вивчаємо закони -
   виконуємо повсякчас,
   нема для цього перепону.

   Моє життя, мої знання
   я кожен день дарую дітям.
   Приємна праця и важка,
   але ж мені як сонце світить.

   Учитель – учень... Цей звязок 
   на відкриття нас надихає,
   а наша школа - той зразок,
   що на роки людей єднає!
                         3.10.2014 р.

Немає коментарів: