06.11.15

Учительський блог: мода чи необхідність?

На заявлене питання одним реченням відповісти складно.Однак вважаємо, що поява різноманітних конкурсів Інтернет-ресурсів може спонукати педагогів розібратися з цим питанням та (сподіваємося!) знайти позитивні для себе віповіді.
Спочатку пропонуємо переглянути презентацію Олени Єльнікової, яка багато часу приділяє пропаганді ( у найкращому розумінні цього слова!)   ІКТ-освіти українських педагогів:

Ознайомтеся також з думкою Людмилы Рождественской,

А тепер почніть будувати свій блог :)  Спочатку Вам потрібно визначитися з метою його створення і можливими напрямами, що в ньому будуть висвітлюватися, а потім знайти зручну платформу для реалізації Ваших ідей! І ще рекомендуємо ознайомитися з різними освітянськими блогами: це допоможе зорієнтуватися в педагогічній блогосфері та краще спланувати власний ресурс.
Успіхів!

5 коментарів:

Анонім сказав...

Зараз будуть примушувати створювати свої сайти чи облоги. Я можливо і сама планувала це робити, а зараз "під конкурс" терміново щось потрібно зробити, а не для учнів.
Тут потрібно було б не поспішати!
Та і хто буде нас судити, не знаєте?

Кафедра МПМО сказав...

Звісно, не дуже добре, коли Вас змушують робити те, до чого Ви, можливо, ще не зовсім готові. Але може спробувати знайти у цьому ....позитив?
Ми маємо на увазі, що ситуація буде вимагати від Вас швидше зануритися у цю проблему та спробувати створити свій Інтернет-ресурс.
Головне: робіть це тільки тоді, коли з'ясуєте для себе, що це може бути корисним для Вас і Ваших учнів.
Познайомтеся з блогами (сайтами) інших колег, щоб побачити, як вони використовують свої ресурси.
Успіхів!

Учитель сказав...

Я видела разные блоги и сайты учителей. На одних - в основном работа с учениками ( задания, кроссворды, советы и т.д.). Мне это кажется правильным. А если учитель помещает много официальных документов, сразу понимаешь - это не для работы, а для начальства.
Плохо, если начальство заставляет создать блоги или сайты больше для отчетов и мероприятий, чем для учебной работы

Анонім сказав...

ІКТ все надійніше входять в наше життя, тому створення сайту (блогу) вчителя, на мою думку, стає скоріше необхідністю, ніж даниною моді. Звісно, не всім це може бути цікаво, але творчих вчителів це обов'язково зацікавить.

Анонім сказав...

Блог створити можна гарний тому учителю, який серйозно займається своїм фахом.Проте навіщо це мені, мені викладати мої гарні авторські розробки, які я можу продати на книжку і заробити гроші.А якщо я їх викладу на сайті тисячі вчителів так будуть користуватися моїми напрацюваннями, а зиску мені нуль.Ми вже давно відійшли від чистих комуністичних ідеалів - коли все на благо нації.Вибачте, я гарно роблю роботу, я хочу щоб вона і оплачувалася.Що пораджу все ж таки учителям, які створюють свій блог- накидайте побільше уроків і розробок , які є в інтернеті, а свої гарні бережіть ! МОЖЛИВО ВОНИ ЩЕ ПРИНЕСУТЬ НЕ ОДНУ КОПІЄЧКУ В РОДИННИЙ БЮДЖЕТ !