Під час занять педагогічної практики учителі не тільки переглядають відеозаписи уроків та аналізують їх, а створюють електронні освітні ресурси для підтримки уроку.
Так, учителі фізики (2.11.15 ,гр.193), працюючі з віртуальними моделями фізичних явищ, створювали рекомендації до учнівських лабораторних робот на основі цих моделей (PhET-simulation).
А учителі фізики та астрономії ( 16.11.15, гр.200) працювали над створенням ментальних карт за допомогою онлайн- ресурсів.
Деякі результати цієї роботи можна переглянути на нашому
сайті "ІКТ - учителю" у розділі "Методичні розробки": "Інтелект-карти"
сайті "ІКТ - учителю" у розділі "Методичні розробки": "Інтелект-карти"
Немає коментарів:
Дописати коментар