01.03.16

Якими можуть бути кабінети природничих дисциплін у сучасних умовах?..



 
        Деякі відповіді на це запитання намагалися знайти учасники семіннару-презентації результатів роботи ТТК "Кабінет-лабораторія в навчальному закладі: нормативно-правове забезпечення", на який було запрошено вчителів біології, хімії та фізики шкіл Харкова та області.
Семінар видався цікавим, тому що на ньому обговорювалися не лише нормативні питання, але й досвід кращих учителів -  завідувачив кабінетами природничо-математичних дисциплін.
    
На семінарі виступили методисти Центру методичної та аналітичної роботи В.Г. Лелеко, О.А. Зайцева та С.Г. Федченко.
 




Про досвід своєї роботи розповіли  
учитель фізики Петрівський НВК Красноградської райради В.І. Палагута, який ознайомив із першим досвідом роботи з цифровим вимірювальним комплексом "Ейнштейн".







  
Учитель фізики Харківської загальноосвітньої школи №150 Шутова С.І. представила свій кабінет як середовище освітньої взаємодії.





 Учитель біології Чугуївської ЗОШ №4 Чугуївської міської ради Харківської області  В.П.Чуприн розповіла про можливості реалізації практично-дійової і творчої складових змісту навчання біології.




Учитель хімії Харківський технічний ліцей № 173 В.Д. Ковальова презентувала досвід роботи "Кабінет хімії – творча лабораторія учителя і учня"

Цікавим виявилося повідомлення директора компанії"СМІТ" С.Ф. Коряка про сучасні можливості електронних підручників та системи тестування Тесторіум.


 





Немає коментарів: