Минулого тижня закінчилися навчальні заняття курсів підвищення кваліфікації учителів математики (куратор Т.В. Попова). Окрім насичених очних та онлайн-занять, важливе місце належало й підсумковій конференції вчителів.
Під час
конференції викликала зацікавленість у вчителів доповідь колеги, молодого
спеціаліста, учителя математики та фізики КЗ «Козачолопанський ліцей» В. В. Назаренко,
яка вперше проходила курси в Академії. Валерія Володимирівна розповіла про власний досвід
«Комп'ютерна дидактична гра як метод організації навчання на уроках математики», де наголосила на необхідності впровадження в освітній процес технологій активного навчання.
«Комп'ютерна дидактична гра як метод організації навчання на уроках математики», де наголосила на необхідності впровадження в освітній процес технологій активного навчання.
Емоційна доповідь «Ми – є, ми – рівні» Дем’янчук
Наталії Василівни, учителя математики КЗ «Дергачівський ліцей №2», була
присвячена інклюзівним формам навчання дітей з особливими освітніми потребами. Для цього вчитель повинен володіти різноманітними методиками, що дає змогу
ефективно сприяти розвитку дітей з урахуванням їхньої індивідуальності.
Рябова Наталія
Євгенівна, учитель математики Чугуївського НВК, у доповіді «Використання
тестових завдань з метою формування прийомів усного обчислення та активізації
діяльності учнів на уроках математики» наголосила, що виникнення зацікавленості
до навчання математики у більшості учнів залежить перш за все від методики її
викладання та від того, наскільки ефективно буде побудовано навчальний процес.
Відгуки, які зробили
наши вчителі після завершення курів, надихають і нас, викладачів Академії, на
пошуки нових форм, нових підходів організації післядипломної освіти. Ось деякі з них:
−
«…курси
змотивували нас на подальше вдосконалення, дали розуміння того, що потрібно
змінювати і змінюватися»;
−
«…дізналась
багато нового, є бажання застосовувати ці форми і методи у своїй подальшій
роботі»;
−
«…дуже
вразили заняття з конструктивної геометрії, сучасні освітні тренди, розв'язування завдань з параметрами, ймовірнісно-статистичні закономірності…,
практикум з ППЗ спеціального призначення, прикладні задачі»;
−
«Курси
для мене відбулися як ...відвідування
психотерапевта! Тепер з новими силами і новим настроєм до школи».
Сподіваємося, що ви отримали новий поштовх до натхненного навчання математики в сьогоднішніх непростих умовах. Зичимо вам в цьому успіхів!
Звертайтеся за консультаціями і з пропозиціями до викладачів нашої кафедри, а також приєднуйтесь до нас на Facebook!
Немає коментарів:
Дописати коментар