27 жовтня 2017 р. завершилися заняття курсів підвищення кваліфікації учителів фізики. Їх особливістю була робота у зміненому форматі ( з онлайн-лекціями) та за оновленою програмою. Проте найважливішим виявилася зацікавленість учителів у професійному спілкуванні, реагування на запропоновані нові підходи та зміст.
Сподіваємося, що змістова частина, присвячена розв'язуванню задач у процесі навчання механіки, електродинаміки, оптики, молекулярної фізики та термодинаміки виявиться корисною для слухачів цих курсів. Сприятимуть новому баченню завдань реформування освіти будуть заняття, що були присвячені сутності формуючого підходу до оцінювання, застосуванню компетентнісного підходу, основам інклюзивної освіти тощо.
Сподіваємося, що змістова частина, присвячена розв'язуванню задач у процесі навчання механіки, електродинаміки, оптики, молекулярної фізики та термодинаміки виявиться корисною для слухачів цих курсів. Сприятимуть новому баченню завдань реформування освіти будуть заняття, що були присвячені сутності формуючого підходу до оцінювання, застосуванню компетентнісного підходу, основам інклюзивної освіти тощо.
О.І.Фадеєва |
Під час педагогічної практики майстер-клас з питань використання цифрового вимірювального комплексу Einstein провела учитель-методист Зміївського ліцею №1 О.І.Фадеєва.
Вимірювання інтенсивності поля |
Практична частина цього майстер-класу дозволила і самим учителям взяти участь в деяких вимірюваннях та спостереженнях.
Дослідження руху |
Б.І.Лісак, який теж має досвід роботи з цифровим сучасним обладнанням.
Дослідження звуку |
Визначення частоти пульсу |
Також на цьому занятті про використання інтелектуальних ігор на уроках фізики розповів М.Є. Куценко:
Ф.Я.Божинова |
Сподіваємося, заняття спецкурсу теж були корисні!
Завершення курсів запам'ятається всім учасникам розповідями кожного про особливості - складнощі, проблеми та успіхи! - роботи в своїх навчальних закладах.
Дякуємо вам за відвертість, за бажання працювати!
Успіхів вам, шановні колеги! Дякуємо вам за вашу увагу ! |
Немає коментарів:
Дописати коментар