3 листопада завершилися заняття курсів підвищення кваліфікації за програмами "Біологія. Хімія" та "Фізика. Математика" у 2 відповідних групах учителів (куратори груп В.М. Дронова та Т.В. Попова). Сподіваємося, що кожен з вас, шановні колеги, дізнався щось важливе та корисне для своєї вчительської діяльності. І головне - сподіваємося, що вам вдасться це використати в своїй практиці в школі!
А тепер більш докладно про заняття фізиків-математиків.
Одними із нових за змістом і формою проведення занять були ті, що присвячувалися різноманітному експерименту - "ручному" та віртуальному.
Л.П. Шафранська |
Так, під час обговорення проблеми самостійного фізичного експерименту своїм досвідом роботи з електронним конструктором "Знаток" поділилася Л.П.Шафранська (для кращого перегляду клацніть на зображення)
Розв'язування та захист експериментальних задач |
Отримавши просте обладнання, вчителі розв'язували експериментальні задачі, які входили в певну систему завдань.
Під час педагогічної практики
вчителі фізики-математики працювали з системами динамічної геометрії та створювали ментальні карти, що були потім розміщені на нашому сайті "ІКТ - учителю"
вчителі фізики-математики працювали з системами динамічної геометрії та створювали ментальні карти, що були потім розміщені на нашому сайті "ІКТ - учителю"
Ми раді, що велике зацікавлення виникло під час обговорення інноваційних освітніх технологій, зокрема, освітніх трендів. За результатами цього заняття теж було створено особливі "карти пам'яті" :
Л.Мініна про підготовку до експериментальних турів олімпіад |
А на підсумковій конференції з обміну досвідом усі були вражені цікавими ідеями Л.М.Мініної та
Н.Г. Солдатенко.
Н. Солдатенко про організацію навчальних проектів |
Т.В. Попова: Курси закінчилися!. |
Зичимо всім вам, шановні колеги, зберегти настрій та бажання застосувати нові технології, задачі досліди в своїй роботі!
P.S.
І наостанок: візьміть, будь ласка участь в опитуванні щодо обговорюваних нами ресурсів анкетування та оцінювання http://ttk-kafedra.ucoz.ua/news/golosuvannja/2017-11-06-137
Немає коментарів:
Дописати коментар