Сьогодні навчання на курсах підвищення кваліфікації спрямоване не лише на опрацювання конкретних тем шкільного курсу, але й на переосмислення самої організації навчання у закладах освіти. Цього ми намагаємося досягти не тільки за допомогою змісту певних занять, але й наших підходів до їх організації.
По-перше, ми пропонуємо завчасну реєстрацію на конкретні курси (на сторінці "Курси: розклад, анкети" розміщено спеціальну форму "Реєстраційний лист слухачів...". Підкреслимо, що цю форму потрібно заповнити до початку курсів або в перший день (пізніше це вже не потрібно!!!).
По-друге, для здійснення оперативного зворотного зв'язку зі слухачами кожної конкретної групи ми пропонуємо вхідні анкети (анонімні) - за напрямами курсів (на тій самій сторінці "Курси:розклад, анкети").
По-третє, форма проведення деяких наших занять є такою, що може продемонструвати певні можливості інноваційні технологій, зокрема, ІКТ. Окрім аудиторних очних занять ви маєте можливість ознайомитися зі змістом деяких тем у дистанційному режимі.
По-четверте, ми пропонуємо постійний зворотний зв'язок за допомогою
електронної пошти, нашої сторінки на Facebook, повідомлень на блозі кафедри або сайті "Дистанційна освіта".
По-п'яте, підсумкові результати - ваші враження від курсів та спецкурсів, пропозиції щодо їх удосконалення, сприяють модернізації змісту та форм проведення навчальних занять, і тому ми завжди пропонуємо вам заповнити підсумкову анкету.
електронної пошти, нашої сторінки на Facebook, повідомлень на блозі кафедри або сайті "Дистанційна освіта".
По-п'яте, підсумкові результати - ваші враження від курсів та спецкурсів, пропозиції щодо їх удосконалення, сприяють модернізації змісту та форм проведення навчальних занять, і тому ми завжди пропонуємо вам заповнити підсумкову анкету.
Ці приклади та багато іншого, що не було тут описане, не лише допомагає нам, а й демонструє вам, наші колеги-вчителі, конкретні напрями ефективних змін вашої роботи в школі!
Рис https://agropolit.com/news/3406-reforma-detsentralizatsiyi-ye-prioritetnoyu-u-2017-rotsi
Немає коментарів:
Дописати коментар