24 квітня 2018 року відбулося перше заняття школи молодого фахівця – учителя хімії. Воно було присвячене наданню практичної допомоги у підготовці та проведенні уроку хімії в умовах оновлення змісту сучасної природничої освіти (керівники В.Г. Лелеко, О.В. Харченко).
На превеликий жаль молодих учителів хімії в області небагато, але вони як учасники заходу уважно і зацікавлено слухали методиста Центру методичної та аналітичної роботи Валентину Георгіївну Лелеко, активно брали участь у обговоренні проблемних питань.
Як відомо, переважною ознакою методів навчання, які сприяють реалізації компетентнісного підходу, є активна діяльність учнів як суб’єктів навчально-виховного процесу. У зв’язку з цим на занятті старшим викладачем кафедри методики природничо-математичної освіти Ольгою Володимирівною Харченко було показано можливість використання на уроках хімії освітнього квесту. Для прикладу було обрано теми органічної хімії. Із відповідей на завдання квесту учителям вдалося скласти два рівняння реакцій.
Успішній роботі сприяла дружня, невимушена психологічна атмосфера заняття.
На превеликий жаль молодих учителів хімії в області небагато, але вони як учасники заходу уважно і зацікавлено слухали методиста Центру методичної та аналітичної роботи Валентину Георгіївну Лелеко, активно брали участь у обговоренні проблемних питань.
Як відомо, переважною ознакою методів навчання, які сприяють реалізації компетентнісного підходу, є активна діяльність учнів як суб’єктів навчально-виховного процесу. У зв’язку з цим на занятті старшим викладачем кафедри методики природничо-математичної освіти Ольгою Володимирівною Харченко було показано можливість використання на уроках хімії освітнього квесту. Для прикладу було обрано теми органічної хімії. Із відповідей на завдання квесту учителям вдалося скласти два рівняння реакцій.
Успішній роботі сприяла дружня, невимушена психологічна атмосфера заняття.
Сподіваємося, що отримані навички допоможуть молодим учителям, які роблять перші кроки в професії.
Немає коментарів:
Дописати коментар