Моделювання фізичної задачі |
15 березня закінчили курсові заняття вчителі фізики-математики (куратор Т.В.Попова). Думаємо, колеги погодяться, що ці заняття були насиченими та практико-орієнтованими: ми розв'язували багато задач з різних розділів курсів математики та фізики, виконували практичні роботи (зокрема, із середовищами динамічної математики, віртуальними моделями фізики, інтерактивними вправами тощо)
"Живий ліхтар" із задачі |
Окремим напрямом виявилося моделювання фізичних явищ (наприклад, в оптиці), розв'язування цікавих задач з параметром, графічних задач кінематики та термодинаміки, а також задач електродинаміки, і, звісно, розв'язування математичних задач за допомогою середовища Desmos.
Робота з "хмарами" |
Сподіваємося, що корисними виявилися й заняття тематичного спецкурсу, присвяченого організації навчання засобами ІКТ. Під час цих занять учителі із інтересом створювали хмари тегів (деякі з цих робіт можна переглянути на нашому сайті "ІКТ - учителю".
А ознайомлення з можливостями роботи із сучасним мультимедійним комплексом та цифровою фізичною лабораторією - це було справжнє поринання
в світ новітніх технологій!.
в світ новітніх технологій!.
Цифровий комплекс- це цікаво |
На підсумковій конференції всі були вражені досвідом роботи П.А.Мухортової, вчителя Слобожанської гімназії №2 Зміївської районної ради, зі створення та роботи з власним дистанційним курсом.!
Думаємо, що ви, шановні колеги, зможете використовувати набуті навички у свої роботі. До наступних професійних зустрічей в Академії!
2 коментарі:
Я у захваті від почутого, побаченого. Непропустила жодної пари. Всі викладачі були на висоті, кожний показав свій професіоналізм. На кафедрі МПМО цифрове перезавантаження відбулось.
Як вам хмара тегів на нашому блозі? Я вважаю, що вона тут доречно розмістилась. Дякую Світлані Вікторівні Каплун. Саме вона нас навчила працювати у Google диску з мобільними додатками Socrative, Kahoot, Learningapps, QR Code Reader, Classtime... А яка умнічка Тетяна Василівна Попова познайомила з можловостями он-лайн калькулятора desmos, використання його при розв'язуванні рівнянь з параметрами, систем нерівностей та рівнянь... Петракова Марина Олександрівна показала, як просто розв'язуються складні задачі з фізики при підготовці доЗНО, Петренко Ірина Олександрівна поділилась досвідом використання цифрової лабораторії з фізики Енштейн, що є актуальним у наш час та способами розв'язування олімпіадних задач з фізики. Зоя Іванівна Кравченко підібрала до нас ключик, зацікавила нас формуванням математичної компетентності з прикладами власного досвіду роботи у школі.
Дякую всім викладачам! Тепер черга за нами, вдало застосувати набуті знання у школі.
Збагачена інформаційно, заряджена емоційно!!! Безмежно вдячна всім викладачам за час, проведений з користю і задоволенням!!!!!!
Дописати коментар