01.11.19

Деякі підсумки навчання вчителів хімії


31 жовтня закінчилися курсові заняття в групі вчителів хімії (куратор О.В.Харченко).  Зауважимо, що в цій групі більшість слухачів – це досвідчені вчителі, серед яких вісім старших учителів і вісім  учителів-методистів.
Під час навчання використовувалися різноманітні методи і форми: розв’язування розрахункових задач в групах з демонстрацією результатів за допомогою документ-камери; проведення дидактичних ігор хімічного змісту. Сподіваємося, що цікавим виявився хімічний квест, завдяки
чому вчителі на практиці побачили можливість застосування і такої форми організації навчання.
 Також слухачі мали можливість познайомитися з особливостями виконання хімічних дослідів  та експериментів за допомогою цифрової вимірювальної лабораторії Einstein. Знаємо, що сьогодні не в усіх школах ще є таке сучасне обладнання, але сподіваємося, що коли воно надійде в кабінети, вчителю буде легше зорієнтуватися в його можливостях.
  Корисним був також зміст тематичного спецкурсу, призначеного для поглиблення уявлень про підготовку школярів до участі в олімпіадах та турнірах.   
 Цікаво пройшла конференція з обміну досвідом, під час якої педагоги мали можливість ознайомитися з практикою реалізації актуальних методичних ідей навчання хімії. Так, В.І. Зубакіна (вчитель Пересічанського ліцею), поділилася своїм досвідом підвищення якості знань учнів шляхом упровадження блочно-модульної системи навчання. І.А. Набока (вчитель Харківської ЗОШ №165), розповіла про досвід формування екологічної грамотності й здорового способу життя на уроках хімії;  Т.В Пільнік (вчитель Донецької ЗОШ Балаклійського району), розповіла про прийоми активізації учнів у процесі навчання хімії.





Сподіваємося, що навчання на курсах стало у пригоді небайдужим учителям, які використовуватимуть нові підходів до навчання, з якими вони ознайомилися під час занять. 
Зичимо вам успіхів і очікуємо рекомендацій, вражень та пропозицій у підсумковій анкеті !


Немає коментарів: